Για πρώτη φορά από το 1921 οι γεννήσεις στην Ελλάδα κατέβηκαν κάτω από το όριο των 100.000 το 2013 και ήσαν μόλις 94.134, ενώ οι θάνατοι ήσαν 111.794, δηλ. υπεροχή των...
θανάτων κατά 17.660!! Η κατάσταση το 2014 ήταν ακόμη χειρότερη με τους θανάτους (114.231) να υπερέχουν των γεννήσεων (93.452) κατά 20.779. Το 2015 η δημογραφική καθίζηση ήταν εφιαλτική, αφού οι θάνατοι ανήλθαν σε 121.785
και οι γεννήσεις είναι μόλις 92.984, δηλαδή οι θάνατοι υπερέχουν των γεννήσεων κατά 28.801!!! Τέτοιο πράγμα δεν έχει ξανασυμβεί. Το δε 2016 ο κατήφορος συνεχίζεται αφού από 1/1/2016 έως 1/11/2016 οι θάνατοι έχουν φθάσει στους 97.905 και οι γεννήσεις είναι μόλις 77.753, δηλ. έχουμε υπεροχή 20.152!! Ο καθένας αντιλαμβάνεται σε ποιό κατήφορο βρίσκονται οι γεννήσεις. Tείνουν να εξαφανισθούν από την Ελλάδα. Σημειωτέον ότι από τις παραπάνω γεννήσεις
ποσοστό
15% είναι γεννήσεις αλλοδαπών! Όταν ακόμη και η Κυβέρνηση της Νοτίου Κορέας σήμανε συναγερμό για την σωτηρία του έθνους τους τί πρέπει να πράξει η Ελλάς;
Δημοσιεύθηκε στις εφημερίδες (29-8-2016) η είδηση: «Αρχίστε να κάνετε παιδιά! Έχουμε πρόβλημα». Αυτή ήταν η επείγουσα έκκλησις που απηύθυνε η κυβέρνησις της Νοτίου Κορέας προς τους πολίτες της χώρας, καθώς η υπογεννητικότητα μαστίζει το έθνος. Το πρώτο πεντάμηνο εφέτος οι γεννήσεις έπεσαν κατά 5,3% σε σχέση με πέρυσι. Η κυβέρνησις ανακοίνωσε και έκτακτα μέτρα ύψους 50 εκατ. ευρώ». Να σημειωθεί ότι η Νότιος Κορέα έχει έκταση 100.210 τ.χ. (αρκετά μικρότερη της Ελλάδος, μόλις τα 3/4) και πληθυσμό 49.039.986 κατοίκους, δηλ. πενταπλασίους από την Ελλάδα!!!
Όταν ακόμη και η Κυβέρνηση της Νοτίου Κορέας ανησυχεί, η Ελληνική κοιμάται μακαρίως και ούτε καν την απασχολεί
ο συντελούμενος αφανισμός του Έθνους. Μωραίνει πράγματι Κύριος ους βούλεται απωλέσαι. Β -
ΕΡΗΜΗ ΧΩΡΑ Η ΕΛΛΑΣ ΤΟ 2050. Συγχρόνως τη συρρίκνωση του πληθυσμού της Ελλάδος κατά 14,5% έως το 2050 προβλέπει το Διεθνές Ινστιτούτο της Βιέννης (εφημερίδες 2-9-2016), αναφέροντας πως το ίδιο χρονικό διάστημα ο πληθυσμός των χωρών - μελών της ευρωζώνης θα αυξηθεί κατά 6,6% σε σχέση με σήμερα, ενώ μείωση θα καταγραφεί στις χώρες της Βαλτικής, την Κροατία και την Βουλγαρία. Το Εργαστήριο Δημογραφικών και Κοινωνικών Αναλύσεων του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας σε έρευνα του επισημαίνει ότι η Ελλάς το 2050 θα έχει πληθυσμό από 8,3 έως 10 εκατομμύρια, δηλ. θα είναι μειωμένος κατά 800.000 έως 2,5 εκατομμύρια εν σχέσει με σήμερα. Οι άνω των 65 ετών θα είναι το 30-33% από 21%, που είναι σήμερα. Έτσι θα καταντήσει μία έρημη χώρα και μία χώρα γερόντων, όπως με ολοσέλιδο και τον χαρακτηριστικό τίτλο: ΕΡΗΜΗ ΧΩΡΑ ΤΟ 2050 Η ΕΛΛΑΔΑ, επεσήμανε μεγάλης κυκλοφορίας Κυριακάτικη εφημερίδα. Την τελευταία δε πενταετία (2011-2015) οι θάνατοι υπερβαίνουν σταθερά τις γεννήσεις κάθε χρόνο, με αποτέλεσμα να υπερτερούν κατά 94.296. Η συρρίκνωση του πληθυσμού επιτείνεται και από το γεγονός ότι, όπως αναγράφεται κατά κόρον στον ημερήσιο τύπο έχουν μεταναστεύσει από την Ελλάδα τα τελευταία έξι χρόνια 450.000 νέοι
Έλληνες σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες και αλλού, χωρίς να έχουν διάθεση επιστροφής στην Ελλάδα. Έχουν φύγει τα καλύτερα μυαλά της Ελλάδος, για τα οποία η Ελλάς έχει πλήθος εκατομμυρίων ευρώ. Επείγει η λήψη άμεσων μέτρων. Γ -
ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ. Ι -
ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ. Να καθιερωθεί για τις πάσης φύσεως προσλήψεις των εκπαιδευτικών όπως το 20% προέρχεται από πολυτέκνους και τέκνα πολυτέκνων, όπως ισχύει για τις προσλήψεις όλων των άλλων υπουργείων (άρθρο 1 παρ. 3 περ. δ και άρθρο 6 παρ. 1 και 2 του Ν. 3454/2006) προηγουμένων στις τοποθετήσεις των πολυτέκνων γονέων, που απέκτησαν την πολυτεκνική ιδιότητα μέχρι και το 2011, αφού αυτοί είχαν αδικηθεί. Το μέτρο δεν έχει δημοσιονομικό κόστος, αφού διορισμοί στην εκπαίδευση θα γίνονται. Το παραπάνω ποσοστό του 20% να διατηρηθεί και όχι να μειωθεί όπως επιχειρεί να πράξει η Κυβέρνηση κατά τρόπο απαράδεκτο, μειώνοντας το ποσοστό των πολυτέκνων και των τέκνων τους από το 20% στο 15% και των τριτέκνων από 10% στο 7%!! ΙΙ -
ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Να καθιερωθούν ελεύθερες μετεγγραφές των πολυτέκνων και των τέκνων τους, που είναι φοιτητές, όπως ίσχυαν από το 1979 για 32 χρόνια χωρίς κανένα πρόβλημα, όπως ομολογούσαν οι ίδιοι οι Πρυτάνεις, ώστε να μπορούν οι πολύτεκνοι και τα τέκνα τους να μετεγγράφονται σε αντίστοιχη Σχολή που είναι πλησιεστέρα στον τόπο μονίμου κατοικίας των γονέων τους ή σε πόλη που σπουδάζει άλλος αδελφός (η) τους. ΙΙΙ-
ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΝΟΜΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Κ.ΛΠ. ΠΟΥ ΧΟΡΗΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Ε. ΩΣ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΙΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ . Να συμπεριληφθούν και οι Οργανώσεις των πολυτέκνων αυτοτελώς, όπως γινόταν για 30 χρόνια, στους φορείς διανομής φρούτων, λαχανικών κ.λπ. (που χορηγούνται για την Ε.Ε. ως βοήθεια), που τους έθεσε εκτός η υπουργική απόφαση (ΦΕΚ 1701Β/14-8-2015), με αποτέλεσμα οι πολύτεκνοι πλέον να τα στερούνται. Επί πλέον θα αυξηθεί το όριο εισοδήματος για την διανομή τροφίμων παρεμβάσεως Ε.Ε. για τους πολυτέκνους. IV -
ΝΑ ΕΞΑΙΡΕΘΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΡΟ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΣ. Με τις διατάξεις του άρθρου 44 του Ν. 4111/2013 και του άρθρου 31 του Ν. 4172/2013 θεσπίσθηκε φόρος πολυτελούς διαβιώσεως για όσους κατέχουν αυτοκίνητα 1928 κ.ε. και άνω. Δεν προβλέπεται, όμως, εξαίρεση για τους πολυτέκνους, που εξ ανάγκης και όχι από πολυτέλεια αγόρασαν ένα αυτοκίνητο, για την ασφαλή μεταφορά της οικογενείας τους ,που είναι 7θέσιο ή 9θέσιο και τα οποία είναι τουλάχιστον 2.000 κ.ε. Όπως ομολόγησε ο Αναπληρωτής υπουργός των Οικονομικών στις 11-1-2016 απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Κων. Κατσίκη: «..το έτος 2013 το πλήθος των δηλώσεων με αριθμό προστατευομένων τέκνων πάνω από τέσσερα και φόρο πολυτελούς διαβίωσης για κατοχή αυτοκινήτων άνω των 1928 κ.ε. ήταν 3.940. Το έτος 2014 ήταν 3.077. Αντίστοιχα ο συνολικός φόρος πολυτελούς διαβίωσης για κατοχή τέτοιων αυτοκινήτων το 2013 ήταν 2.101.826 και το 2014 ήταν 1.673.923.Από εκτίμηση υπηρεσιακών παραγόντων, η μείωση οφείλεται ότι πολλοί πολύτεκνοι αναγκάσθηκαν να καταθέσουν τις πινακίδες τους στερώντας από τις οικογένειες τους ένα βασικό εργαλείο μετακίνησης. Διότι δεν μιλάμε για κάποιο αμάξι πολυτελείας που θέλει ο άλλος για να πάει να κάνει το Σαββατοκύριακο του το σουαρέ του, όπως λέγαμε στα γαλλικά, στο χωριό, για να δείξει ότι έχει πολλά λεφτά. Μιλάμε για μια κατάσταση όπου ο άλλος πάει να καλύψει μια βασική του ανάγκη και έχουν αναγκασθεί και έχουν καταθέσει τις πινακίδες χάνοντας το δημόσιο πολύτιμα έσοδα από ΦΠΑ, από βενζίνη, από φόρο εισοδήματος στα συνεργεία αυτοκινήτων και μια σειρά από άλλες τέτοιες κατηγορίες.. ».!! V –
ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ Να επιτραπεί στον πολύτεκνο συνταξιούχο η εργασία, χωρίς περικοπή της σύνταξης, βάσει της περ. 6 της παρ.1 του άρθρου 16 του Ν. 3863/2010,
όπου επιτρέπεται η εργασία άνευ περικοπής της σύνταξης τους, εφόσον ένα τουλάχιστον τέκνο τους είναι ανήλικο ή σπουδάζει σε ανώτερη ή ανώτατη Σχολή έως τη συμπλήρωση του 24ου έτους της ηλικίας του ή είναι ανίκανο για κάθε βιοποριστική εργασία. VΙ–
ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΕΛΟΥΣ ΧΑΡΤΟΣΗΜΟΥ
ΣΤΑ ΠΟΛΥΤΕΚΝΙΚΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ Με το, από 20/7/2016 Δελτίο Τύπου του ΟΓΑ αναγγέλθηκε η επιβολή τέλους χαρτοσήμου 3,6% στο Ενιαίο Επίδομα Στήριξης Τέκνων και στο Ειδικό Επίδομα Τριτέκνων και Πολυτέκνων.
Το Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης με το υπ’ αριθμ. 1130/10-10-2016 έγγραφό του προς τη Βουλή, γνωστοποίησε ότι: α) Το Ειδικό Επίδομα Τριτέκνων και Πολυτέκνων, που καταβάλλεται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 40 του Ν. 4141/2013 (ΦΕΚ 81/Α/5-4-2013), υπόκειται σε τέλος χαρτοσήμου 3% (πλέον εισφοράς ΟΓΑ 20% επί του χαρτοσήμου) καθ’ όσον δεν προβλέπεται απαλλαγή από φόρο, τέλος, εισφορά ή κράτηση υπέρ του Δημοσίου. β) Το Ενιαίο Επίδομα Στήριξης Τέκνων, που θεσπίστηκε με τις διατάξεις της υποπαραγράφου ΙΑ.2 της παρ. ΙΑ του άρθρου πρώτου του Ν. 4093/2012 (ΦΕΚ 222/Α/12-11-2012), απαλλάσσεται από κάθε φόρο, συνεπώς απαλλάσσεται και από το τέλος χαρτοσήμου. Δ -
ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ. Ι -
ΕΠΑΝΑΧΟΡΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΙΚΩΝ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ. Να επανέλθουν ως δημογραφικά κίνητρα η επαναχορήγηση της ισόβιας σύνταξης της πολύτεκνης μητέρας και η επαναχορήγηση των πολυτεκνικών επιδομάτων, όπως γινόταν μέχρι το 2009, αφού το κόστος τους είναι μικρότερο από το κόστος του επιδόματος τέκνων και του λεγομένου επιδόματος τριτέκνων και πολυτέκνων. Σημειώνεται εκ προοιμίου ότι το Συμβούλιο της Επικρατείας με την 314/2007 απόφαση της Ολομελείας του, κρίνοντας τα της απονομής της σύνταξης στον χήρο πατέρα, που ελάμβανε το επίδομα και ο ΟΓΑ αρνήθηκε να του χορηγήσει τη σύνταξη διαλαμβάνει στην απόφασή του ότι: σύμφωνα με την εισηγητική έκθεση του Ν. 1892/90, οι παροχές του νόμου αυτού, δηλαδή τόσο το επίδομα, όσο και η ισόβια σύνταξη, έχουν, προσέτι, τον χαρακτήρα κινήτρου προς τους νέους γονείς για την δημιουργία πολύτεκνων οικογενειών, με στόχο την αντιμετώπιση του οξέως δημογραφικού προβλήματος της χώρας. Η χορήγηση δε της συντάξεως αποτελεί επί πλέον κίνητρο προς τους γονείς, δεδομένου ότι η οικονομική ενίσχυση προς αυτούς δεν θα παύσει να χορηγείται λόγω της ηλικίας των τέκνων. Κατ΄ ακολουθίαν, για να είναι πλήρης και λυσιτελής η συνταγματικώς επιβαλλόμενη προστασία της πολύτεκνης οικογένειας, η ισόβια σύνταξη πρέπει να καταβάλλεται και στον επιζώντα σύζυγο (πατέρα), σε περίπτωση θανάτου της συζύγου του ή, για την ταυτότητα του λόγου, και στην περίπτωση που αυτός λαμβάνει το επίδομα και όλα τα τέκνα του συμπληρώσουν το 23ο έτος της ηλικίας τους». Συνεπώς το επίδομα και η σύνταξη προς την πολύτεκνη μητέρα και το επίδομα του τρίτου παιδιού δεν αποτελούσαν « κοινωνικά ή οικογενειακά ή προνοιακά επιδόματα», αλλά είχαν τον χαρακτήρα κινήτρου για την ενθάρρυνση των νέων ζευγαριών προκειμένου ν΄ αποκτήσουν παιδιά, εν όψει του οξύτατου δημογραφικού προβλήματος της πατρίδος μας. Όλα αυτά βέβαια οι (συγ)Κυβερνήσεις τα έγραψαν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους. Το κόστος των ανωτέρω για το έτος 2012 ήταν:
1) Σύνταξη της πολύτεκνης μητέρας
173.350.000 ευρώ
2) Επίδομα πολύτεκνης μητέρας
118.000.000 ευρώ
3) Επίδομα τρίτου τέκνου
110.200.000 ευρώ
4) Επίδομα μητέρων με τρία τέκνα
204.500.000 ευρώ
4) Εφ΄ άπαξ παροχή τρίτου κλπ. τέκνου 8.900.000 ευρώ Σύνολο
624.950.000 ευρώ Σημειώνουμε ότι από τις μητέρες, που ελάμβαναν την ισόβια σύνταξη της πολύτεκνης μητέρας, 85.000 είχαν την ιδιότητα της πολύτεκνης μητέρας και άλλες 85.000 δεν την είχαν, αλλά τους χορηγήθηκε με τον Ν. 2163/1993 γιατί ήσαν μητέρες τεσσάρων ζώντων τέκνων. ΙΙ -
ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΦΙΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΦΟΡΟ. Να υπάρξει εξαίρεση της πρώτης κατοικίας των πολυτέκνων από την καταβολή του ΕΝΦΙΑ και η εξαίρεση των γραφείων των πολυτεκνικών Συλλόγων από τον παραπάνω φόρο. Δεν είναι δυνατόν να φορολογείται ο πολύτεκνος και να υποχρεούται στην καταβολή ΕΝΦΙΑ για την πρώτη κατοικία του. Ούτε να υποχρεούται σε συμπληρωματικό φόρο όταν η ακίνητη περιουσία του υπερβαίνει το ποσό των 200.000 ευρώ, όπως θεσπίσθηκε με το άρθρο 50 του Ν. 4389/27-5-2016. Δηλαδή ο άγαμος δεν πληρώνει συμπληρωματικό φόρο για ακίνητη περιουσία μέχρι 200.000 ευρώ και το ίδιο ποσό ισχύει και για τον πολύτεκνο με όσα παιδιά και εάν έχει!! Το όριο της φτώχειας σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική αρχή ανέρχεται σε 4.608 για τον άγαμο. Το ποσό αυτό προσαυξάνεται κατά 50ο/ο για την σύζυγο (δηλ. για τον έγγαμο χωρίς παιδιά είναι 6.912 ευρώ) και κατά 30ο/ο για κάθε εξαρτώμενο τέκνο κάτω των 14 ετών και κατά 50ο/ο για κάθε εξαρτώμενο τέκνο άνω των 14 ετών (βλ. δελτίου τύπου ΕΛΣΤΑΤ 8-7-2015). Με τα παραπάνω δεδομένα αφού ο άγαμος δεν πληρώνει συμπληρωματικό φόρο για ακίνητα αξίας έως 200.000 ευρώ, τότε ο έγγαμος χωρίς παιδιά θα έπρεπε να μην πληρώνει για ακίνητα ως 300.000 ευρώ (200.000 συν 50% για τη σύζυγο) και για κάθε ένα τέκνο κάτω των 14 ετών προστίθενται άλλες 60.000 ή εάν είναι άνω των 14 ετών για κάθε τέκνο προστίθενται άλλες 100.000 ευρώ. Έτσι ο πολύτεκνος με 4 τέκνα (2 κάτω των 14 ετών και 2 άνω των ετών) θα έπρεπε, έχοντας την ίδια μεταχείριση με τον άγαμο, να πληρώσει συμπληρωματικό φόρο μόνον εάν είχε ακίνητη περιουσία άνω 620.000 ευρώ (200.000 συν 100.000 για τη σύζυγο συν 200.000 για τα 2 τέκνα άνω των 14 ετών και 120.000 για το 2 τέκνα κάτω των 14 ετών)!!! Ενώ τώρα τιμωρείται. Δεν έχει ούτε τη μεταχείριση του αγάμου!! ΙΙΙ -
ΓΙΑ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟΝ ΦΟΡΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ. Να επανέλθει το αφορολόγητο των παιδιών, όπως καθορίσθηκε με τον Ν. 3842/2010 ( ΦΕΚ 58Α/23-4-2010) στις 25.500 ευρώ για όσους έχουν τέσσερα προστατευόμενα τέκνα και να θεσπισθεί επί πλέον τουλάχιστον 5.000 ευρώ για κάθε ένα από το 5ο και επί πλέον τέκνα. Με το άρθρο 112 του Ν. 4387/2016 (ΦΕΚ 85Α/12-5-2016), που ψηφίσθηκε ορίζονται τα εξής: 1...2. Το άρθρο 16 του ν. 4172/2013 αντικαθίσταται ως ακολούθως: «1. Ο φόρος που προκύπτει κατά την εφαρμογή του άρθρου 15 μειώνεται κατά το ποσό των χιλίων εννιακοσίων (1.900) ευρώ για το φορολογούμενο χωρίς εξαρτώμενα τέκνα, όπως αυτά ορίζονται στο άρθρο 11, όταν το φορολογητέο εισόδημα από μισθωτές υπηρεσίες και συντάξεις δεν υπερβαίνει το ποσό των είκοσι χιλιάδων (20.000) ευρώ. Η μείωση του φόρου ανέρχεται σε χίλια εννιακόσια πενήντα (1.950)ευρώ για το φορολογούμενο με ένα (1) εξαρτώμενο τέκνο, σε δύο χιλιάδες (2.000) ευρώ για δύο (2) εξαρτώμενα τέκνα και σε δύο χιλιάδες εκατό (2.100)ευρώ για τρία (3) εξαρτώμενα τέκνα και άνω. Εάν το ποσό του φόρου είναι μικρότερο των ποσών αυτών, η μείωση του φόρου περιορίζεται στο ποσό του αναλογούντος φόρου....». Η διάταξη του άρθρου 16 του Ν. 4172/2013 καθιέρωνε μείωση φόρου 2.100 ευρώ για όλους και φυσικά και τους πολύτεκνους με όσα τέκνα προστατευόμενα και εάν είχαν και συνεπώς αυτό το λεγόμενο αφορολόγητο έμεινε ακριβώς το ίδιο!!! Η Κυβέρνηση ισχυρίσθηκε: το 61% των τριτέκνων και των πολυτέκνων θα καταβάλει λιγότερα από ό,τι σήμερα..»(εφημερίδες. 9-5-2016). Πρόκειται βεβαίως περί ασύστολου ψεύδους, αφού ουδεμία απολύτως αύξηση έγινε του υπάρχοντος ψευτοαφορολογήτου για τους πολυτέκνους!!! Το χειρότερο ακόμη είναι ουδείς βρέθηκε από την λεγομένη Αντιπολίτευση (είτε την μείζονα είτε την ελάσσονα) να κατακεραυνώσει την Κυβέρνηση γι΄ αυτά τα χονδροειδή ψέματα. Είναι δε γνωστόν ότι για τους ελεύθερους επαγγελματίες ουδέν απολύτως αφορολόγητο ποσό υπάρχει, όσα προστατευόμενα τέκνα και εάν έχουν!! Ιδού τώρα ποιά είναι η αλήθεια: Η διάταξη του άρθρου 16 του Ν. 4172/2013 καθιέρωνε μείωση φόρου 2.100 ευρώ για όλους και φυσικά και τους πολύτεκνους με όσα τέκνα προστατευόμενα και εάν είχαν και συνεπώς αυτό το λεγόμενο αφορολόγητο έμεινε ακριβώς το ίδιο!!! Τώρα πώς το «..το 61ο/ο των τριτέκνων και των πολυτέκνων θα καταβάλει λιγότερα από ό,τι σήμερα..», αυτό μόνον οι φωστήρες του υπουργείου Οικονομικών θα μπορούν να το εξηγήσουν. Είναι γνωστό ότι ψεύδονται, αλλά όχι και κατ΄ αυτόν τον χονδροειδή τρόπο!! Ακόμη και αυτός ο Γκαίμπελς θα τους εθαύμαζε για τα ψέματα τους!! Οι πολύτεκνοι στην ουσία φορολογούνται ακόμη και όταν ζουν όχι στα όρια της φτώχειας αλλά και στην εξαθλίωση. Με την παραπάνω ρύθμιση ο άγαμος έχει αφορολόγητο 8.636 ευρώ, που είναι το ποσό του φόρου που αντιστοιχεί στο εν λόγω ποσό (8.636 Χ 22ο/ο). Το όριο της φτώχειας σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική αρχή ανέρχεται σε 4.608 για τον άγαμο. Το ποσό αυτό προσαυξάνεται κατά 50ο/ο για την σύζυγο (δηλ. για τον έγγαμο χωρίς παιδιά είναι 6.912 ευρώ) και κατά 30ο/ο για κάθε εξαρτώμενο τέκνο κάτω των 14 ετών και κατά 50ο/ο για κάθε εξαρτώμενο τέκνο άνω των 14 ετών (βλ. δελτίου τύπου ΕΛΣΤΑΤ 8-7-2015). Δηλ. το όριο φτώχειας για έναν πολύτεκνο με σύζυγο και 4 εξαρτώμενα τέκνα κάτω των 14 ετών ανέρχεται στο ποσό των 12.437 ευρώ (4.608 συν 2.304 συν 4 x1.382). Έτσι η Κυβέρνηση των συντρόφων του ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝΕΛ καθιερώνει για τον άγαμο ως αφορολόγητο το όριο των φτώχειας (4.608 ευρώ) προσαυξημένο κατά 87,5ο/ο (4.028 ευρώ). Για τον πολύτεκνο με τα 4 εξαρτώμενα τέκνα κάτω των 14 ετών, που έχει όριο φτώχειας 12.437 ευρώ, αντί να καθιερώσει ως αφορολόγητο το ποσό αυτό προσαυξημένο κατά 87,5ο/ο (10.881 ευρώ), δηλ. σε 23.717 ευρώ, μεταχειριζομένη τον πολύτεκνο, όπως ακριβώς και τον άγαμο, η κυβέρνηση καθιερώνει γι΄ αυτόν ως αφορολόγητο το ποσό των 9.550 ευρώ!!! Δηλ. καθιερώνει όχι καν το όριο της φτώχειας, αλλά καθιερώνει το όριο της φτώχειας μειωμένο κατά 25ο/ο(από 12.437 σε 9.550 ευρώ), κάτω και από τα όρια της εσχάτης εξαθλίωσης!!! Η Κυβέρνηση ακολουθεί πιστά την ίδια αντιπολυτεκνική, αντιδημογραφική και αντιοικογενειακή πολιτική του πρώην υπουργού Οικονομικών Γιάννη Στουρνάρα και της προκατόχου της κυβερνήσεως. Με αυτή την πολιτική, όμως, είναι βέβαιον ότι θα έχει και την τύχη της. Δεν κυβερνιέται με τέτοια ψέματα η Xώρα. O δε υπουργός των Οικονομικών διατυμπάνιζε στην Βουλή ότι θεσπίζει το μεγαλύτερο αφορολόγητο στην Ευρώπη!!! Με την κατάργηση των αφορολογήτων των παιδιών η φορολογική επιδρομή κατά των πολυτέκνων υπήρξε εξοντωτική. Έτσι ο μισθωτός πολύτεκνος με 4 προστατευόμενα τέκνα το 2013 για εισόδημα 15.000 ευρώ δεν πλήρωσε φόρο εισοδήματος, ενώ για το 2014 πλήρωσε 1.200 ευρώ, με 6 προστατευόμενα τέκνα το 2013 δεν πλήρωσε φόρο για εισόδημα 21.000 ευρώ δεν πλήρωσε φόρο εισοδήματος ενώ το 2014 πλήρωσε φόρο 2.520, με 8 προστατευόμενα τέκνα και εισόδημα 27.000 το 2013 δεν πλήρωσε φόρο, ενώ το 2014 πλήρωσε 4.640, ο δε έχων 10 προστατευόμενα τέκνα και με εισόδημα 33.000 ευρώ το 2013 δεν πλήρωσε φόρο ενώ το 2014 πλήρωσε 7.240. Δηλαδή όσο περισσότερα προστατευόμενα έχει ο πολύτεκνος τόσο περισσότερο φόρο πληρώνει!!!
ΙV-
ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΝ
ΟΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΦΟΡΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ Με το άρθρο 112 του Ν. 4387/12-5-2016, η Κυβέρνηση ρύθμισε και τα της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης, άφησε τις 12.000 ευρώ, ποσό μέχρι το ύψος του οποίου δεν επιβάλλεται εισφορά (δηλ. έχει το ίδιο ύψος εισοδήματος για την μη πληρωμή εισφοράς αλληλεγγύης τόσο ο πολύτεκνος, με οσαδήποτε προστατευόμενα τέκνα, όσο και ο άγαμος!!), ενώ πράττουν κάτι άλλο. Αυξάνουν το ποσοστό της εισφοράς για τα εισοδήματα από 12.001-20.000 ευρώ σε 2,2ο/ο, για τα εισοδήματα 20.001-30.000 ευρώ σε 5,00% κ.λπ.. Με αυτόν τον τρόπο ο πολύτεκνος θα πληρώνει μεγαλύτερο ποσό εισφοράς με τον νόμο Τσακαλώτου, απ΄ ό,τι με τον προηγούμενο νόμο του Στουρνάρα!!
Η απαλλαγή από την εισφορά αλληλεγγύης των 12.000 ευρώ για τον άγαμο σημαίνει ότι για τον άγαμο θεσπίζεται απαλλαγή το όριο της φτώχειας που είναι 4.608 ευρώ (βλέπε παραπάνω ανάλυση) προσαυξημένο κατά 150ο/ο. Για τον πολύτεκνο με 4 τέκνα (2 κάτω των 14 ετών και 2 άνω των 14 ετών) που το όριο της φτώχειας είναι 14.284 ( 4.608 συν 2.304 για σύζυγο και για κάθε τέκνο άνω των 14 ετών σύν 1.382 για κάθε τέκνο κάτω των 14 ετών), αντί να καθιερωθεί το ποσό αυτό προσαυξημένο κατά 150ο/ο, δηλ. 14.284 συν 21.426 ίσον 35.710, καθιερώνεται ποσό κάτω του ορίου της φτώχειας κατά 120ο/ο!!! Αυτή είναι η μεταχείριση των πολυτέκνων σε μια χώρα, που οδηγείται με μαθηματική ακρίβεια στο τέλος της ιστορίας της εξ αιτίας της υπογεννητικότητος!! V -
NA EΞΑΙΡΕΘΕΙ
Η ΠΡΩΤΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥΣ. Εν όψει της οικονομικής κρίσεως που μαστίζει τους πολυτέκνους, με όλα τα μέτρα που λήφθηκαν εναντίον τους πρέπει να υπάρξει μέριμνα ώστε να εξαιρεθεί η πρώτη κατοικία των πολυτέκνων από τους πλειστηριασμούς. VΙ-
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΙΩΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΕΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΦΑΠΑΞ Επιβάλλεται η άμεση κατάργηση των μειώσεων των κάθε μορφής επικουρικών συντάξεων, μερισμάτων των Μετοχικών ταμείων και του Εφάπαξ που χορηγούνται στους πολύτεκνους συνταξιούχους. Είναι
γνωστό ότι οι πολύτεκνοι, είναι οι μόνοι οι οποίοι δεν ευθύνονται για την κατάντια των ασφαλιστικών μας ταμείων. Αυτό θα αποτελέσει ένα ισχυρό δημογραφικό κίνητρο και μια νότα αισιοδοξίας.
Via
θανάτων κατά 17.660!! Η κατάσταση το 2014 ήταν ακόμη χειρότερη με τους θανάτους (114.231) να υπερέχουν των γεννήσεων (93.452) κατά 20.779. Το 2015 η δημογραφική καθίζηση ήταν εφιαλτική, αφού οι θάνατοι ανήλθαν σε 121.785
και οι γεννήσεις είναι μόλις 92.984, δηλαδή οι θάνατοι υπερέχουν των γεννήσεων κατά 28.801!!! Τέτοιο πράγμα δεν έχει ξανασυμβεί. Το δε 2016 ο κατήφορος συνεχίζεται αφού από 1/1/2016 έως 1/11/2016 οι θάνατοι έχουν φθάσει στους 97.905 και οι γεννήσεις είναι μόλις 77.753, δηλ. έχουμε υπεροχή 20.152!! Ο καθένας αντιλαμβάνεται σε ποιό κατήφορο βρίσκονται οι γεννήσεις. Tείνουν να εξαφανισθούν από την Ελλάδα. Σημειωτέον ότι από τις παραπάνω γεννήσεις
ποσοστό
15% είναι γεννήσεις αλλοδαπών! Όταν ακόμη και η Κυβέρνηση της Νοτίου Κορέας σήμανε συναγερμό για την σωτηρία του έθνους τους τί πρέπει να πράξει η Ελλάς;
Δημοσιεύθηκε στις εφημερίδες (29-8-2016) η είδηση: «Αρχίστε να κάνετε παιδιά! Έχουμε πρόβλημα». Αυτή ήταν η επείγουσα έκκλησις που απηύθυνε η κυβέρνησις της Νοτίου Κορέας προς τους πολίτες της χώρας, καθώς η υπογεννητικότητα μαστίζει το έθνος. Το πρώτο πεντάμηνο εφέτος οι γεννήσεις έπεσαν κατά 5,3% σε σχέση με πέρυσι. Η κυβέρνησις ανακοίνωσε και έκτακτα μέτρα ύψους 50 εκατ. ευρώ». Να σημειωθεί ότι η Νότιος Κορέα έχει έκταση 100.210 τ.χ. (αρκετά μικρότερη της Ελλάδος, μόλις τα 3/4) και πληθυσμό 49.039.986 κατοίκους, δηλ. πενταπλασίους από την Ελλάδα!!!
Όταν ακόμη και η Κυβέρνηση της Νοτίου Κορέας ανησυχεί, η Ελληνική κοιμάται μακαρίως και ούτε καν την απασχολεί
ο συντελούμενος αφανισμός του Έθνους. Μωραίνει πράγματι Κύριος ους βούλεται απωλέσαι. Β -
ΕΡΗΜΗ ΧΩΡΑ Η ΕΛΛΑΣ ΤΟ 2050. Συγχρόνως τη συρρίκνωση του πληθυσμού της Ελλάδος κατά 14,5% έως το 2050 προβλέπει το Διεθνές Ινστιτούτο της Βιέννης (εφημερίδες 2-9-2016), αναφέροντας πως το ίδιο χρονικό διάστημα ο πληθυσμός των χωρών - μελών της ευρωζώνης θα αυξηθεί κατά 6,6% σε σχέση με σήμερα, ενώ μείωση θα καταγραφεί στις χώρες της Βαλτικής, την Κροατία και την Βουλγαρία. Το Εργαστήριο Δημογραφικών και Κοινωνικών Αναλύσεων του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας σε έρευνα του επισημαίνει ότι η Ελλάς το 2050 θα έχει πληθυσμό από 8,3 έως 10 εκατομμύρια, δηλ. θα είναι μειωμένος κατά 800.000 έως 2,5 εκατομμύρια εν σχέσει με σήμερα. Οι άνω των 65 ετών θα είναι το 30-33% από 21%, που είναι σήμερα. Έτσι θα καταντήσει μία έρημη χώρα και μία χώρα γερόντων, όπως με ολοσέλιδο και τον χαρακτηριστικό τίτλο: ΕΡΗΜΗ ΧΩΡΑ ΤΟ 2050 Η ΕΛΛΑΔΑ, επεσήμανε μεγάλης κυκλοφορίας Κυριακάτικη εφημερίδα. Την τελευταία δε πενταετία (2011-2015) οι θάνατοι υπερβαίνουν σταθερά τις γεννήσεις κάθε χρόνο, με αποτέλεσμα να υπερτερούν κατά 94.296. Η συρρίκνωση του πληθυσμού επιτείνεται και από το γεγονός ότι, όπως αναγράφεται κατά κόρον στον ημερήσιο τύπο έχουν μεταναστεύσει από την Ελλάδα τα τελευταία έξι χρόνια 450.000 νέοι
Έλληνες σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες και αλλού, χωρίς να έχουν διάθεση επιστροφής στην Ελλάδα. Έχουν φύγει τα καλύτερα μυαλά της Ελλάδος, για τα οποία η Ελλάς έχει πλήθος εκατομμυρίων ευρώ. Επείγει η λήψη άμεσων μέτρων. Γ -
ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ. Ι -
ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ. Να καθιερωθεί για τις πάσης φύσεως προσλήψεις των εκπαιδευτικών όπως το 20% προέρχεται από πολυτέκνους και τέκνα πολυτέκνων, όπως ισχύει για τις προσλήψεις όλων των άλλων υπουργείων (άρθρο 1 παρ. 3 περ. δ και άρθρο 6 παρ. 1 και 2 του Ν. 3454/2006) προηγουμένων στις τοποθετήσεις των πολυτέκνων γονέων, που απέκτησαν την πολυτεκνική ιδιότητα μέχρι και το 2011, αφού αυτοί είχαν αδικηθεί. Το μέτρο δεν έχει δημοσιονομικό κόστος, αφού διορισμοί στην εκπαίδευση θα γίνονται. Το παραπάνω ποσοστό του 20% να διατηρηθεί και όχι να μειωθεί όπως επιχειρεί να πράξει η Κυβέρνηση κατά τρόπο απαράδεκτο, μειώνοντας το ποσοστό των πολυτέκνων και των τέκνων τους από το 20% στο 15% και των τριτέκνων από 10% στο 7%!! ΙΙ -
ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Να καθιερωθούν ελεύθερες μετεγγραφές των πολυτέκνων και των τέκνων τους, που είναι φοιτητές, όπως ίσχυαν από το 1979 για 32 χρόνια χωρίς κανένα πρόβλημα, όπως ομολογούσαν οι ίδιοι οι Πρυτάνεις, ώστε να μπορούν οι πολύτεκνοι και τα τέκνα τους να μετεγγράφονται σε αντίστοιχη Σχολή που είναι πλησιεστέρα στον τόπο μονίμου κατοικίας των γονέων τους ή σε πόλη που σπουδάζει άλλος αδελφός (η) τους. ΙΙΙ-
ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΝΟΜΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Κ.ΛΠ. ΠΟΥ ΧΟΡΗΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Ε. ΩΣ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΙΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ . Να συμπεριληφθούν και οι Οργανώσεις των πολυτέκνων αυτοτελώς, όπως γινόταν για 30 χρόνια, στους φορείς διανομής φρούτων, λαχανικών κ.λπ. (που χορηγούνται για την Ε.Ε. ως βοήθεια), που τους έθεσε εκτός η υπουργική απόφαση (ΦΕΚ 1701Β/14-8-2015), με αποτέλεσμα οι πολύτεκνοι πλέον να τα στερούνται. Επί πλέον θα αυξηθεί το όριο εισοδήματος για την διανομή τροφίμων παρεμβάσεως Ε.Ε. για τους πολυτέκνους. IV -
ΝΑ ΕΞΑΙΡΕΘΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΡΟ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΣ. Με τις διατάξεις του άρθρου 44 του Ν. 4111/2013 και του άρθρου 31 του Ν. 4172/2013 θεσπίσθηκε φόρος πολυτελούς διαβιώσεως για όσους κατέχουν αυτοκίνητα 1928 κ.ε. και άνω. Δεν προβλέπεται, όμως, εξαίρεση για τους πολυτέκνους, που εξ ανάγκης και όχι από πολυτέλεια αγόρασαν ένα αυτοκίνητο, για την ασφαλή μεταφορά της οικογενείας τους ,που είναι 7θέσιο ή 9θέσιο και τα οποία είναι τουλάχιστον 2.000 κ.ε. Όπως ομολόγησε ο Αναπληρωτής υπουργός των Οικονομικών στις 11-1-2016 απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Κων. Κατσίκη: «..το έτος 2013 το πλήθος των δηλώσεων με αριθμό προστατευομένων τέκνων πάνω από τέσσερα και φόρο πολυτελούς διαβίωσης για κατοχή αυτοκινήτων άνω των 1928 κ.ε. ήταν 3.940. Το έτος 2014 ήταν 3.077. Αντίστοιχα ο συνολικός φόρος πολυτελούς διαβίωσης για κατοχή τέτοιων αυτοκινήτων το 2013 ήταν 2.101.826 και το 2014 ήταν 1.673.923.Από εκτίμηση υπηρεσιακών παραγόντων, η μείωση οφείλεται ότι πολλοί πολύτεκνοι αναγκάσθηκαν να καταθέσουν τις πινακίδες τους στερώντας από τις οικογένειες τους ένα βασικό εργαλείο μετακίνησης. Διότι δεν μιλάμε για κάποιο αμάξι πολυτελείας που θέλει ο άλλος για να πάει να κάνει το Σαββατοκύριακο του το σουαρέ του, όπως λέγαμε στα γαλλικά, στο χωριό, για να δείξει ότι έχει πολλά λεφτά. Μιλάμε για μια κατάσταση όπου ο άλλος πάει να καλύψει μια βασική του ανάγκη και έχουν αναγκασθεί και έχουν καταθέσει τις πινακίδες χάνοντας το δημόσιο πολύτιμα έσοδα από ΦΠΑ, από βενζίνη, από φόρο εισοδήματος στα συνεργεία αυτοκινήτων και μια σειρά από άλλες τέτοιες κατηγορίες.. ».!! V –
ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ Να επιτραπεί στον πολύτεκνο συνταξιούχο η εργασία, χωρίς περικοπή της σύνταξης, βάσει της περ. 6 της παρ.1 του άρθρου 16 του Ν. 3863/2010,
όπου επιτρέπεται η εργασία άνευ περικοπής της σύνταξης τους, εφόσον ένα τουλάχιστον τέκνο τους είναι ανήλικο ή σπουδάζει σε ανώτερη ή ανώτατη Σχολή έως τη συμπλήρωση του 24ου έτους της ηλικίας του ή είναι ανίκανο για κάθε βιοποριστική εργασία. VΙ–
ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΕΛΟΥΣ ΧΑΡΤΟΣΗΜΟΥ
ΣΤΑ ΠΟΛΥΤΕΚΝΙΚΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ Με το, από 20/7/2016 Δελτίο Τύπου του ΟΓΑ αναγγέλθηκε η επιβολή τέλους χαρτοσήμου 3,6% στο Ενιαίο Επίδομα Στήριξης Τέκνων και στο Ειδικό Επίδομα Τριτέκνων και Πολυτέκνων.
Το Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης με το υπ’ αριθμ. 1130/10-10-2016 έγγραφό του προς τη Βουλή, γνωστοποίησε ότι: α) Το Ειδικό Επίδομα Τριτέκνων και Πολυτέκνων, που καταβάλλεται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 40 του Ν. 4141/2013 (ΦΕΚ 81/Α/5-4-2013), υπόκειται σε τέλος χαρτοσήμου 3% (πλέον εισφοράς ΟΓΑ 20% επί του χαρτοσήμου) καθ’ όσον δεν προβλέπεται απαλλαγή από φόρο, τέλος, εισφορά ή κράτηση υπέρ του Δημοσίου. β) Το Ενιαίο Επίδομα Στήριξης Τέκνων, που θεσπίστηκε με τις διατάξεις της υποπαραγράφου ΙΑ.2 της παρ. ΙΑ του άρθρου πρώτου του Ν. 4093/2012 (ΦΕΚ 222/Α/12-11-2012), απαλλάσσεται από κάθε φόρο, συνεπώς απαλλάσσεται και από το τέλος χαρτοσήμου. Δ -
ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ. Ι -
ΕΠΑΝΑΧΟΡΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΙΚΩΝ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ. Να επανέλθουν ως δημογραφικά κίνητρα η επαναχορήγηση της ισόβιας σύνταξης της πολύτεκνης μητέρας και η επαναχορήγηση των πολυτεκνικών επιδομάτων, όπως γινόταν μέχρι το 2009, αφού το κόστος τους είναι μικρότερο από το κόστος του επιδόματος τέκνων και του λεγομένου επιδόματος τριτέκνων και πολυτέκνων. Σημειώνεται εκ προοιμίου ότι το Συμβούλιο της Επικρατείας με την 314/2007 απόφαση της Ολομελείας του, κρίνοντας τα της απονομής της σύνταξης στον χήρο πατέρα, που ελάμβανε το επίδομα και ο ΟΓΑ αρνήθηκε να του χορηγήσει τη σύνταξη διαλαμβάνει στην απόφασή του ότι: σύμφωνα με την εισηγητική έκθεση του Ν. 1892/90, οι παροχές του νόμου αυτού, δηλαδή τόσο το επίδομα, όσο και η ισόβια σύνταξη, έχουν, προσέτι, τον χαρακτήρα κινήτρου προς τους νέους γονείς για την δημιουργία πολύτεκνων οικογενειών, με στόχο την αντιμετώπιση του οξέως δημογραφικού προβλήματος της χώρας. Η χορήγηση δε της συντάξεως αποτελεί επί πλέον κίνητρο προς τους γονείς, δεδομένου ότι η οικονομική ενίσχυση προς αυτούς δεν θα παύσει να χορηγείται λόγω της ηλικίας των τέκνων. Κατ΄ ακολουθίαν, για να είναι πλήρης και λυσιτελής η συνταγματικώς επιβαλλόμενη προστασία της πολύτεκνης οικογένειας, η ισόβια σύνταξη πρέπει να καταβάλλεται και στον επιζώντα σύζυγο (πατέρα), σε περίπτωση θανάτου της συζύγου του ή, για την ταυτότητα του λόγου, και στην περίπτωση που αυτός λαμβάνει το επίδομα και όλα τα τέκνα του συμπληρώσουν το 23ο έτος της ηλικίας τους». Συνεπώς το επίδομα και η σύνταξη προς την πολύτεκνη μητέρα και το επίδομα του τρίτου παιδιού δεν αποτελούσαν « κοινωνικά ή οικογενειακά ή προνοιακά επιδόματα», αλλά είχαν τον χαρακτήρα κινήτρου για την ενθάρρυνση των νέων ζευγαριών προκειμένου ν΄ αποκτήσουν παιδιά, εν όψει του οξύτατου δημογραφικού προβλήματος της πατρίδος μας. Όλα αυτά βέβαια οι (συγ)Κυβερνήσεις τα έγραψαν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους. Το κόστος των ανωτέρω για το έτος 2012 ήταν:
1) Σύνταξη της πολύτεκνης μητέρας
173.350.000 ευρώ
2) Επίδομα πολύτεκνης μητέρας
118.000.000 ευρώ
3) Επίδομα τρίτου τέκνου
110.200.000 ευρώ
4) Επίδομα μητέρων με τρία τέκνα
204.500.000 ευρώ
4) Εφ΄ άπαξ παροχή τρίτου κλπ. τέκνου 8.900.000 ευρώ Σύνολο
624.950.000 ευρώ Σημειώνουμε ότι από τις μητέρες, που ελάμβαναν την ισόβια σύνταξη της πολύτεκνης μητέρας, 85.000 είχαν την ιδιότητα της πολύτεκνης μητέρας και άλλες 85.000 δεν την είχαν, αλλά τους χορηγήθηκε με τον Ν. 2163/1993 γιατί ήσαν μητέρες τεσσάρων ζώντων τέκνων. ΙΙ -
ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΦΙΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΦΟΡΟ. Να υπάρξει εξαίρεση της πρώτης κατοικίας των πολυτέκνων από την καταβολή του ΕΝΦΙΑ και η εξαίρεση των γραφείων των πολυτεκνικών Συλλόγων από τον παραπάνω φόρο. Δεν είναι δυνατόν να φορολογείται ο πολύτεκνος και να υποχρεούται στην καταβολή ΕΝΦΙΑ για την πρώτη κατοικία του. Ούτε να υποχρεούται σε συμπληρωματικό φόρο όταν η ακίνητη περιουσία του υπερβαίνει το ποσό των 200.000 ευρώ, όπως θεσπίσθηκε με το άρθρο 50 του Ν. 4389/27-5-2016. Δηλαδή ο άγαμος δεν πληρώνει συμπληρωματικό φόρο για ακίνητη περιουσία μέχρι 200.000 ευρώ και το ίδιο ποσό ισχύει και για τον πολύτεκνο με όσα παιδιά και εάν έχει!! Το όριο της φτώχειας σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική αρχή ανέρχεται σε 4.608 για τον άγαμο. Το ποσό αυτό προσαυξάνεται κατά 50ο/ο για την σύζυγο (δηλ. για τον έγγαμο χωρίς παιδιά είναι 6.912 ευρώ) και κατά 30ο/ο για κάθε εξαρτώμενο τέκνο κάτω των 14 ετών και κατά 50ο/ο για κάθε εξαρτώμενο τέκνο άνω των 14 ετών (βλ. δελτίου τύπου ΕΛΣΤΑΤ 8-7-2015). Με τα παραπάνω δεδομένα αφού ο άγαμος δεν πληρώνει συμπληρωματικό φόρο για ακίνητα αξίας έως 200.000 ευρώ, τότε ο έγγαμος χωρίς παιδιά θα έπρεπε να μην πληρώνει για ακίνητα ως 300.000 ευρώ (200.000 συν 50% για τη σύζυγο) και για κάθε ένα τέκνο κάτω των 14 ετών προστίθενται άλλες 60.000 ή εάν είναι άνω των 14 ετών για κάθε τέκνο προστίθενται άλλες 100.000 ευρώ. Έτσι ο πολύτεκνος με 4 τέκνα (2 κάτω των 14 ετών και 2 άνω των ετών) θα έπρεπε, έχοντας την ίδια μεταχείριση με τον άγαμο, να πληρώσει συμπληρωματικό φόρο μόνον εάν είχε ακίνητη περιουσία άνω 620.000 ευρώ (200.000 συν 100.000 για τη σύζυγο συν 200.000 για τα 2 τέκνα άνω των 14 ετών και 120.000 για το 2 τέκνα κάτω των 14 ετών)!!! Ενώ τώρα τιμωρείται. Δεν έχει ούτε τη μεταχείριση του αγάμου!! ΙΙΙ -
ΓΙΑ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟΝ ΦΟΡΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ. Να επανέλθει το αφορολόγητο των παιδιών, όπως καθορίσθηκε με τον Ν. 3842/2010 ( ΦΕΚ 58Α/23-4-2010) στις 25.500 ευρώ για όσους έχουν τέσσερα προστατευόμενα τέκνα και να θεσπισθεί επί πλέον τουλάχιστον 5.000 ευρώ για κάθε ένα από το 5ο και επί πλέον τέκνα. Με το άρθρο 112 του Ν. 4387/2016 (ΦΕΚ 85Α/12-5-2016), που ψηφίσθηκε ορίζονται τα εξής: 1...2. Το άρθρο 16 του ν. 4172/2013 αντικαθίσταται ως ακολούθως: «1. Ο φόρος που προκύπτει κατά την εφαρμογή του άρθρου 15 μειώνεται κατά το ποσό των χιλίων εννιακοσίων (1.900) ευρώ για το φορολογούμενο χωρίς εξαρτώμενα τέκνα, όπως αυτά ορίζονται στο άρθρο 11, όταν το φορολογητέο εισόδημα από μισθωτές υπηρεσίες και συντάξεις δεν υπερβαίνει το ποσό των είκοσι χιλιάδων (20.000) ευρώ. Η μείωση του φόρου ανέρχεται σε χίλια εννιακόσια πενήντα (1.950)ευρώ για το φορολογούμενο με ένα (1) εξαρτώμενο τέκνο, σε δύο χιλιάδες (2.000) ευρώ για δύο (2) εξαρτώμενα τέκνα και σε δύο χιλιάδες εκατό (2.100)ευρώ για τρία (3) εξαρτώμενα τέκνα και άνω. Εάν το ποσό του φόρου είναι μικρότερο των ποσών αυτών, η μείωση του φόρου περιορίζεται στο ποσό του αναλογούντος φόρου....». Η διάταξη του άρθρου 16 του Ν. 4172/2013 καθιέρωνε μείωση φόρου 2.100 ευρώ για όλους και φυσικά και τους πολύτεκνους με όσα τέκνα προστατευόμενα και εάν είχαν και συνεπώς αυτό το λεγόμενο αφορολόγητο έμεινε ακριβώς το ίδιο!!! Η Κυβέρνηση ισχυρίσθηκε: το 61% των τριτέκνων και των πολυτέκνων θα καταβάλει λιγότερα από ό,τι σήμερα..»(εφημερίδες. 9-5-2016). Πρόκειται βεβαίως περί ασύστολου ψεύδους, αφού ουδεμία απολύτως αύξηση έγινε του υπάρχοντος ψευτοαφορολογήτου για τους πολυτέκνους!!! Το χειρότερο ακόμη είναι ουδείς βρέθηκε από την λεγομένη Αντιπολίτευση (είτε την μείζονα είτε την ελάσσονα) να κατακεραυνώσει την Κυβέρνηση γι΄ αυτά τα χονδροειδή ψέματα. Είναι δε γνωστόν ότι για τους ελεύθερους επαγγελματίες ουδέν απολύτως αφορολόγητο ποσό υπάρχει, όσα προστατευόμενα τέκνα και εάν έχουν!! Ιδού τώρα ποιά είναι η αλήθεια: Η διάταξη του άρθρου 16 του Ν. 4172/2013 καθιέρωνε μείωση φόρου 2.100 ευρώ για όλους και φυσικά και τους πολύτεκνους με όσα τέκνα προστατευόμενα και εάν είχαν και συνεπώς αυτό το λεγόμενο αφορολόγητο έμεινε ακριβώς το ίδιο!!! Τώρα πώς το «..το 61ο/ο των τριτέκνων και των πολυτέκνων θα καταβάλει λιγότερα από ό,τι σήμερα..», αυτό μόνον οι φωστήρες του υπουργείου Οικονομικών θα μπορούν να το εξηγήσουν. Είναι γνωστό ότι ψεύδονται, αλλά όχι και κατ΄ αυτόν τον χονδροειδή τρόπο!! Ακόμη και αυτός ο Γκαίμπελς θα τους εθαύμαζε για τα ψέματα τους!! Οι πολύτεκνοι στην ουσία φορολογούνται ακόμη και όταν ζουν όχι στα όρια της φτώχειας αλλά και στην εξαθλίωση. Με την παραπάνω ρύθμιση ο άγαμος έχει αφορολόγητο 8.636 ευρώ, που είναι το ποσό του φόρου που αντιστοιχεί στο εν λόγω ποσό (8.636 Χ 22ο/ο). Το όριο της φτώχειας σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική αρχή ανέρχεται σε 4.608 για τον άγαμο. Το ποσό αυτό προσαυξάνεται κατά 50ο/ο για την σύζυγο (δηλ. για τον έγγαμο χωρίς παιδιά είναι 6.912 ευρώ) και κατά 30ο/ο για κάθε εξαρτώμενο τέκνο κάτω των 14 ετών και κατά 50ο/ο για κάθε εξαρτώμενο τέκνο άνω των 14 ετών (βλ. δελτίου τύπου ΕΛΣΤΑΤ 8-7-2015). Δηλ. το όριο φτώχειας για έναν πολύτεκνο με σύζυγο και 4 εξαρτώμενα τέκνα κάτω των 14 ετών ανέρχεται στο ποσό των 12.437 ευρώ (4.608 συν 2.304 συν 4 x1.382). Έτσι η Κυβέρνηση των συντρόφων του ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝΕΛ καθιερώνει για τον άγαμο ως αφορολόγητο το όριο των φτώχειας (4.608 ευρώ) προσαυξημένο κατά 87,5ο/ο (4.028 ευρώ). Για τον πολύτεκνο με τα 4 εξαρτώμενα τέκνα κάτω των 14 ετών, που έχει όριο φτώχειας 12.437 ευρώ, αντί να καθιερώσει ως αφορολόγητο το ποσό αυτό προσαυξημένο κατά 87,5ο/ο (10.881 ευρώ), δηλ. σε 23.717 ευρώ, μεταχειριζομένη τον πολύτεκνο, όπως ακριβώς και τον άγαμο, η κυβέρνηση καθιερώνει γι΄ αυτόν ως αφορολόγητο το ποσό των 9.550 ευρώ!!! Δηλ. καθιερώνει όχι καν το όριο της φτώχειας, αλλά καθιερώνει το όριο της φτώχειας μειωμένο κατά 25ο/ο(από 12.437 σε 9.550 ευρώ), κάτω και από τα όρια της εσχάτης εξαθλίωσης!!! Η Κυβέρνηση ακολουθεί πιστά την ίδια αντιπολυτεκνική, αντιδημογραφική και αντιοικογενειακή πολιτική του πρώην υπουργού Οικονομικών Γιάννη Στουρνάρα και της προκατόχου της κυβερνήσεως. Με αυτή την πολιτική, όμως, είναι βέβαιον ότι θα έχει και την τύχη της. Δεν κυβερνιέται με τέτοια ψέματα η Xώρα. O δε υπουργός των Οικονομικών διατυμπάνιζε στην Βουλή ότι θεσπίζει το μεγαλύτερο αφορολόγητο στην Ευρώπη!!! Με την κατάργηση των αφορολογήτων των παιδιών η φορολογική επιδρομή κατά των πολυτέκνων υπήρξε εξοντωτική. Έτσι ο μισθωτός πολύτεκνος με 4 προστατευόμενα τέκνα το 2013 για εισόδημα 15.000 ευρώ δεν πλήρωσε φόρο εισοδήματος, ενώ για το 2014 πλήρωσε 1.200 ευρώ, με 6 προστατευόμενα τέκνα το 2013 δεν πλήρωσε φόρο για εισόδημα 21.000 ευρώ δεν πλήρωσε φόρο εισοδήματος ενώ το 2014 πλήρωσε φόρο 2.520, με 8 προστατευόμενα τέκνα και εισόδημα 27.000 το 2013 δεν πλήρωσε φόρο, ενώ το 2014 πλήρωσε 4.640, ο δε έχων 10 προστατευόμενα τέκνα και με εισόδημα 33.000 ευρώ το 2013 δεν πλήρωσε φόρο ενώ το 2014 πλήρωσε 7.240. Δηλαδή όσο περισσότερα προστατευόμενα έχει ο πολύτεκνος τόσο περισσότερο φόρο πληρώνει!!!
ΙV-
ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΝ
ΟΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΦΟΡΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ Με το άρθρο 112 του Ν. 4387/12-5-2016, η Κυβέρνηση ρύθμισε και τα της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης, άφησε τις 12.000 ευρώ, ποσό μέχρι το ύψος του οποίου δεν επιβάλλεται εισφορά (δηλ. έχει το ίδιο ύψος εισοδήματος για την μη πληρωμή εισφοράς αλληλεγγύης τόσο ο πολύτεκνος, με οσαδήποτε προστατευόμενα τέκνα, όσο και ο άγαμος!!), ενώ πράττουν κάτι άλλο. Αυξάνουν το ποσοστό της εισφοράς για τα εισοδήματα από 12.001-20.000 ευρώ σε 2,2ο/ο, για τα εισοδήματα 20.001-30.000 ευρώ σε 5,00% κ.λπ.. Με αυτόν τον τρόπο ο πολύτεκνος θα πληρώνει μεγαλύτερο ποσό εισφοράς με τον νόμο Τσακαλώτου, απ΄ ό,τι με τον προηγούμενο νόμο του Στουρνάρα!!
Η απαλλαγή από την εισφορά αλληλεγγύης των 12.000 ευρώ για τον άγαμο σημαίνει ότι για τον άγαμο θεσπίζεται απαλλαγή το όριο της φτώχειας που είναι 4.608 ευρώ (βλέπε παραπάνω ανάλυση) προσαυξημένο κατά 150ο/ο. Για τον πολύτεκνο με 4 τέκνα (2 κάτω των 14 ετών και 2 άνω των 14 ετών) που το όριο της φτώχειας είναι 14.284 ( 4.608 συν 2.304 για σύζυγο και για κάθε τέκνο άνω των 14 ετών σύν 1.382 για κάθε τέκνο κάτω των 14 ετών), αντί να καθιερωθεί το ποσό αυτό προσαυξημένο κατά 150ο/ο, δηλ. 14.284 συν 21.426 ίσον 35.710, καθιερώνεται ποσό κάτω του ορίου της φτώχειας κατά 120ο/ο!!! Αυτή είναι η μεταχείριση των πολυτέκνων σε μια χώρα, που οδηγείται με μαθηματική ακρίβεια στο τέλος της ιστορίας της εξ αιτίας της υπογεννητικότητος!! V -
NA EΞΑΙΡΕΘΕΙ
Η ΠΡΩΤΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥΣ. Εν όψει της οικονομικής κρίσεως που μαστίζει τους πολυτέκνους, με όλα τα μέτρα που λήφθηκαν εναντίον τους πρέπει να υπάρξει μέριμνα ώστε να εξαιρεθεί η πρώτη κατοικία των πολυτέκνων από τους πλειστηριασμούς. VΙ-
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΙΩΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΕΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΦΑΠΑΞ Επιβάλλεται η άμεση κατάργηση των μειώσεων των κάθε μορφής επικουρικών συντάξεων, μερισμάτων των Μετοχικών ταμείων και του Εφάπαξ που χορηγούνται στους πολύτεκνους συνταξιούχους. Είναι
γνωστό ότι οι πολύτεκνοι, είναι οι μόνοι οι οποίοι δεν ευθύνονται για την κατάντια των ασφαλιστικών μας ταμείων. Αυτό θα αποτελέσει ένα ισχυρό δημογραφικό κίνητρο και μια νότα αισιοδοξίας.
Via
from SALE de SPORT http://ift.tt/2e8P4QK
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου